کد خبر: ۱۷۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان مجیدی امروز جمعه چهارم تیر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه فرصت خوبی برای آبی‌هاست تا در ادامه خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند، اما شاگردان قلعه‌نویی که از ۹ بازی گذشته خود تنها دو شکست در کارنامه دارند با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول و یک پله پایین‌تر از استقلال حضور دارند. 

تیم گل‌گهر برای اینکه خود را به جمع سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی فصل بعد برساند از انگیزه‌های زیای برخوردار است و مطمئنا حریف سختی برای آبی‌های پایتخت در دیدار امروز خواهند بود.  

استقلال در بازی امشب به صورت حتمی محمد رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت. حضور احمد موسوی و فرشید اسماعیلی  در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی نشان داد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند به ترکیب ملحق شوند.

سیدحسین حسینی که مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به کلین شیت شده برای سومین بازی متوالی درون دروازه می‌ایستد و در سودای سومین کلین شیت متوالی خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد همانند بازی گذشته محمد دانشگر، عارف غلامی و سیاوش یزدانی حضور داشته باشند و احمد موسوی به آنها ملحق می‌شود.

در خط میانی مهدی پور و مسعود ریگی که به بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده در کنار رضاوند بازی می‌کنند و در غیاب دیاباته در خط حمله آرمان رمضانی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری بازی خواهند کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، احمد موسوی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار